Първоначално публикувано от Mury
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Губи обороти като е загряла 156 селеспийд
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщениеГазовото си работи добре - 30 лв 200 километра.
То не ми е проблем. Еми другата седмица ще търся сонда.
Фиата на жената е с газова и с 30 лева минава 330-380км.
А е по-тежък от алфата ти и изобщо не го жаля.
По магистралата си го карам прилежно със 140км/ч.
Но в началото, преди да го настроиме два пъти инжекциона с Тедо-даваше подобни разходи.
Сменявай сондата!
Тя е разковничето.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеГазовата изобщо не ти работи добре!
Фиата на жената е с газова и с 30 лева минава 330-380км.
А е по-тежък от алфата ти и изобщо не го жаля.
По магистралата си го карам прилежно със 140км/ч.
Но в началото, преди да го настроиме два пъти инжекциона с Тедо-даваше подобни разходи.
Сменявай сондата!
Тя е разковничето.
Тъп въпрос извинявам се, различни ли са ламбдите на бензиновите туин спаркове ? Или са взаимно заменяемиLast edited by Stefan Caromov; d.m.y г., 16:58.
Comment
-
Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщениеТо от нея вдига 2-3 литра, но принципно колата харчи 15 бензин градско и 15 газ. Тръгвам из нета да търся сонда
Тъп въпрос извинявам се, различни ли са ламбдите на бензиновите туин спаркове ? Или са взаимно заменяеми
Аз съм 33-каджия!
Ама си мисля, че са еднакви. Няма причина да са различни, ама нека чуем тия, които са сигурни!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Свалих и изчистих дросела - беше пълен с гняс. Смених филтъра и изчистих всички маркучи вчера. Почистих и дебитомера.
Домързя ме да пускам компютър и затова днес го направих.
Прилагам принтове....Уж съм адаптирал дросела по указания по-горе начин, но стойностите......Освен това ми излезе грешка с дебитомера.....преди я нямаше. Изчезна ми и грешката на ламбдата... Обаче мотора мени обороти и си го обяснявам с неадаптирания дросел. Малко помощ ще може ли ?
Comment
-
Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщениеСвалих и изчистих дросела - беше пълен с гняс. Смених филтъра и изчистих всички маркучи вчера. Почистих и дебитомера.
Домързя ме да пускам компютър и затова днес го направих.
Прилагам принтове....Уж съм адаптирал дросела по указания по-горе начин, но стойностите......Освен това ми излезе грешка с дебитомера.....преди я нямаше. Изчезна ми и грешката на ламбдата... Обаче мотора мени обороти и си го обяснявам с неадаптирания дросел. Малко помощ ще може ли ?
п.с.Ресета на екуто си го направил,адаптивните параметри са на 1.000000.Сондата ти обаче според мен е дала на късо,с тези показатели нищо чудно скоро да спре и да пали.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Ламбда-сондата няма нищо общо с клатенето на обороти, както и почистването на дросела и адаптациите след това. Помисли върху следното: дросела е еднакво мръсен и при движение на празен ход, и на място. Защо в движение клати, а на място - не? В английският Алфа-форум някъде бях прочел, че причина за клатенето е в ABS-централата и правилното отчитане на скоростта от датчиците на ABS. Но всичко за сега са хипотези и предположения.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеЛамбда-сондата няма нищо общо с клатенето на обороти, както и почистването на дросела и адаптациите след това. Помисли върху следното: дросела е еднакво мръсен и при движение на празен ход, и на място. Защо в движение клати, а на място - не? В английският Алфа-форум някъде бях прочел, че причина за клатенето е в ABS-централата и правилното отчитане на скоростта от датчиците на ABS. Но всичко за сега са хипотези и предположения.Твоят инжекцион няма нищо общо с този на Стефан !!!!!! Още повече,че тази кола е с газ,и може в крайна сметка да се окаже,че тя е главния виновник за всичко.
Last edited by Mury; d.m.y г., 15:49.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Колега Mury, дали ще коментираш или не ми е все тая. Това, което съм написал е факт и е средностатистическа извадка от 3 156-ци 2.0ТС, едната от които на газ.
Оувър.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Така, споделям какво направих днес.
Явно чистенето на дебитомера с меглио, не е било удачен вариант....ама нали се чете, а мен ме бият през ръцете.... Първо от Любо взех една ламбда сонда, ама докато отида , колата така придърпвсше, че спрасках тръбата между второто и третото гърне, изгнила беше. Взех сондата и газ към първите гърнетаджии . Там докато ми сменяха тръбата, аз си смених ламбдата. След това към Лозенец да взема от Цецо един дебиломер. Колата пак дърпаше, но забелязах че при спиране вече оборотите на падаха до 400-500 преди да се застопорят. Пред нас смених и дебитомера, веднага лампата на таблото загасна и колата заспа. Пуснах мес изчистих запаметените грешки, след това запалих пак колата да поработи и чакам да запише грешка....Не записа , а преди това веднага ми записваше грешка с ламбдата, а от вчера и с дебитомера. Направих едно кръгче, не записа грешка и колата си вървеше идеално. В движение разбрах и , че бавната скорост на перката не ми работи, оказа се реле, смених и него. Сега и стрелката на температурата не мърда от 90, преди....години на ред винаги е работела на стотина градуса.. Като седна на компа ще пусна и принт от мес-а, че сега пиша от телефона. Реално придърпването се оказа от дебитомера, изчистен от мен с меглио....
П.П. Мъри, газта ми е от 3 месеца, тя не е проблем, да чукна на дърво. А и е гаранционна.
Та смятам проблема за решен. Като се прибера, ще сложа принта, да си кажат мненията разбиращитеLast edited by Stefan Caromov; d.m.y г., 20:08.
Comment
Comment